2/23/2018

2017復活節平遊馬來西亞吉隆坡 - 精華版


自從日本航線廉航之興起,我呢幾年已經少去了東南亞地方,但其實東南亞各國仍有一定的吸引力,好像今次去的吉隆坡,其實我已去過好幾次,雖然大部分主要景點已經去過,但純粹行下街,食下野,其實都不錯!

而今次之所以成行,其實最主要原因都是價格;每逢大假期,我都會不時看看會否有平機位,每位HK$2、3000既日本線機票已經不錯,而東南亞找到HK$1500左右其實已經是我會接受的水平,怎料今次我竟找到每位700多的機票,雖然回程時間甚差,但價格已蓋過一切!

首先,同大家分享一下行程之安排,

機票
去程:14/4/2017  11:45-15:40
回程:17/4/2017  08:45-12:45

2位共HK$1418.2-,雖然回程時間不佳,但不用請假玩4日復活節假,每位只HK$709.1-,仍相當超值!


酒店
如果不是住5星級酒店,其實吉隆坡酒店一般都不貴,

14-16/4/2017
Hotel Izumi (我已經第二次入住)
2晚共HK$427.78-
*位置方便,位於武吉免登,行街shopping最方便,而且行往晚餐宵夜熱點阿羅街亦只需幾分鐘步程。

16-17/4/2017
Plaza Premium Lounge Malaysia
1晚共HK$442.67-  > 再找到平少少  HK$393-
*住一晚的價錢,同往兩晚市區差不多,但就正正位於機場KLIA2航廈内,而且以轉機、短暫停留客為主,以貴賓室形式,24小時食物供應,還有獨立房間及浴室,方便第二朝早乘機返港,都算不錯!


大概行程:
第一天
香港> 吉隆坡> KL Sentral> 武吉免登逛街(Lot10、星同廣場等)>阿羅街宵夜>酒店

第二天
酒店> 早餐> 布城Local Tour (農業遺址公園+聯邦政府中心+布城清真寺+Putra Perdana+布城大橋) > 午餐武吉免登逛街(金河廣場..)> 時代成功廣場晚餐> 酒店
*主要因為布城當地交通有點煩,所以決定報Local Tour (但半天團,每位連折扣都要HK$250-,比自己搭車貴許多!)

第三天
酒店> 早餐(市場-ICC PUDU)>  黑風洞> 武吉免登逛街+午餐> 機場> Mitsui Outlet Park Klia + 晚餐> KLIA2酒店

第四天
酒店>早餐>航機中>香港


好啦,旅程正式開始:


第一天
香港> 吉隆坡> KL Sentral> 酒店> 武吉免登逛街+晚餐(10號胡同)>武吉免登逛街> 阿羅街宵夜> 酒店

正值復活節假期第一天,預多左少許到達機場,但人潮比我預期少,尤其是我所乘搭的航空公司,完全不須排隊,

準時登機,但反而起飛就排左-陣,

都算準時到達吉隆坡,本以為可以入黑前到達市中心,但重複了我上一次搭廉航的經驗…………排大隊,而且排隊秩序麻麻,不時有人插隊、打尖 (還遇到有一班有大有細的香港人,明明隊只得一條,要到近海關位置才分開多條細隊,但他們就穿過圍繩,分別排入兩條小隊,更奇怪是當小朋友想去洗手間,他的做法是係幾百人之間除褲表示!!),結果花了約個半小時,才成功過關!

過關後,先往兌換上網咭(沒有排隊,但有點慢),


之後就直奔往巴士站,雖然剛走了一班車,但很快便有下一班,順利以我之前上網買的車票(因排隊已過了我訂的時間)上車!

不過,開車後,另一惡夢又來……塞車!

1小時車程,最後至少花了近兩小時,結果,未夠4點下機,去到市區KL Sentral已近8點!

到達後,先於車站兌了馬幣,再匆匆的於商場逛了一圈,行了Brands Outlet,此店買衫非常抵!

再周圍走走,行超市,買了點小食、飲品,

便乘單軌往酒店方向!

車內環境,

到達武吉免登,趁店舖未關門,行下商場Lot 10,

去地庫的十號胡同(蔡瀾做生招牌)晚餐,選擇非常多!

Food Court形式,但環境都不錯,幾有氣氛,而客人則以華人為主。

肉骨茶,味道OK,但肉骨份量較少,






吃飽,先返酒店放底行李,


再外出走走,去阿羅街宵夜,

好熱鬧!






仲有飯後生果……不過我唔食!


吃飽,行返酒店,結束第一天行程!


第二天
酒店> 早餐> 布城Local Tour (農業遺址公園+聯邦政府中心+布城清真寺+Putra Perdana+布城大橋) >酒店 >武吉免登逛街+午餐(Madam Kwan)時代成功廣場逛街> 晚餐(10號胡同)> 武吉免登逛街> 阿羅街宵夜> 酒店

今天參加了半天Local Tour 往布城(太子城),

酒店外觀:

出發前先去吃早餐。


原本想食上次去吉隆玻Pavilion 商場既餐廳(下圖),

但不知是否我早左未開門,還是已結業找不到,結果逛了一圈,只見到好多藍精靈,

便行返酒店,

最後只好食麥記,


感覺好似香港好食D!



出發,有專車接送!


乘了幾分鐘私家車,又轉往旅遊巴,

載往集合點,


等候了一會,




遠方的雙子塔,

再根據自己報的團上指定的車,

第一站,手信店+工作坊,



接着便向布城出發,

今程比較暢順,沒有塞車,


到達第二站:農業遺址公園



遊園路線圖,

導遊+司機很用心帶領講解及示範,






遊園一圈,介紹了一些熱帶植物,



還示範了橡膠製作過程:




園外亦有些小攤檔及食店、

呢間比較特別,

賣動物?



但此店環境麻麻,

之後再往下一站,聯邦政府中心(Putra Perdana)+布城清真寺(Putra Mosque)

聯邦政府中心(Putra Perdana)

布城清真寺(Putra Mosque)-粉紅清真寺

遊客專用出入口,

男士一般可直入,女士就要排隧披紗!

粉紅清真寺


內部都很美!


之後再往人工湖畔,

休息時間,

食食食!

食雪糕,但可惜拍照後,整杯軟雪糕.....墯下,一口都未吃,只剰下脆筒!!

之後就食呢個補數!


之後途經布城大橋,便回程返回酒店!


Local Tour 完畢,返回酒店休息一會,再外出逛逛!

又行呢間!

呢間好大間!


之後再逛商場,首先呢個扮日系商場---fahrenheit88



之後再沿地下連接路往另一地標式商場 --- Pavilion


吃午餐,

出名餐廳---Madam Kwan's


豐富的一餐!





之後再往另一商場,

Lot10


平民化的金河廣場,



最後到達時代成功廣場

商場內還有室內遊樂埸!

好大的商場,

中國特色,

台灣特色,


日本特色,


還有親切的品牌,



食甜品,順便休息一會,價格只香港一半左右!

另一間我喜愛的店,



又買了幾件衫+2對鞋,

之後,再往吃點東西,

又去十號胡同



最後,再行阿羅街,

食生果,



飲椰靑,

逛了一會便離開,

行萬寧,

回酒店途中仲吃了可愛雪條,

因有少許唔舒服,買藥食時發現平香港好多,大概一半價錢左右!


第三天
酒店> 早餐(新燕美市場-ICC PUDU)>  黑風洞> 武吉免登逛街+午餐> 機場> Mitsui Outlet Park Klia + 晚餐> KLIA2酒店

今天出師不利,上一晚開始病,全身無力,但行程都要繼續,都是一早出發,

由酒店所處的武吉免登慢慢行往今早的目的地,


途經華人社區,


行了大概20分鐘,到達早餐地點"新燕美市場-ICC PUDU",

食物選擇都幾多,其中以中式食品居多,


而場內亦以華人為主,廣東話溝通十分方便!

但場內部分位置十分焗熱,尤其是勁病的我,真的差點暈倒,

呢間賣腸粉多人排隊,一於試試!但此店位於場內最入的位置,越排越暈,

排了很久,終於買到,返回座位,已經支持不住,立刻去洗面,去戶外地方歇歇,


對面的寺廟



戶外休息一會,返回座位繼續食,但基本上什麼都吃不到,浪費了大半,

之後再行返附近的時代成功廣場,


再轉單軌往KL SENTRAL (不過很奇怪,於上一個站上車,比起我於此站上車去KL SENTRAL的車費更平宜)


到達KL SENTRAL,再轉火車往下一站,

先去買票,剛走了一班車,要等大半小時才有下一班,

原本我是不會隨街坐,但我真的太病,又見其他人都席地而坐,唯有一併些下!

上車!

到達黑風洞,

周圍逛逛,

原本我一定會上去洞口,但今天實在不能(其實我之前已經上過兩次),只於地面坐下,

今天十分曬,

轉往室內再坐坐,

椰青!

休息一會,便慢慢行返車站,



坐火車返回市中心,

估下宣傳什麼??

返回KL Sentral,再轉單軌返武吉免登,突然落大雨,行下商場,竟然有這個……

唔知仲以為去左日本!






再一次的十號胡同午餐!


吃飽再行7仔,

便行返酒店取行李,

返回酒店取行李,便出發往機場,


買巴士票,上車!

再見吉隆坡!

到達機場,首先不是去酒店放行李,而是乘SHUTTLE往Outlet !

三井奧特萊斯購物城 吉隆玻國際機場雪邦

此日系OUTLET,遊日本就經常逛,日本以外都是第一次,但因我仍然很病,大半時間都是坐下休息,

OUTLET 購物,始終都是日本的較吸引,


逛畢,乘車返機場,但因我住的酒店以招待轉機客為主,房租是以小時計,所以仍未往取房,以免超時!

於是只好機場周圍逛逛,都算幾好行,

行超市,

各類店舖都有,而且大部分價格都算親民!



休息一會,




行至11點左右,便返酒店取房,房間比我預期還好,衛浴分隔,而且有齊備的用品,


安頓好後,再去吃點東西(24小時免費的)!


就這樣完結了吉隆玻的最後一晚!


第四天
酒店+ 早餐> 吉隆坡KLIA2機場> 香港

今朝早機,沒有行程,先吃早餐,24小時免費任食,真好!

至啱病人(我)食!

吃飽,退房,行往check-in,



呢罐好似罐頭菠蘿内既水,

取了機票,便入閘過關,

Duty Free,

Lego砌的!

沒有購物,直接往登機處,

日出……

有line飛機,唔知去邊呢?

候機中,

上機,

看不看到有什麼特別?有隻昆蟲於窗外,直至航機加速起飛中途才吹走,

返回香港,

再吃朋友至愛,結束今次帶病的旅程。

總結:
今次的旅程,驚喜在以平價玩四天復活節假期,但敗在意料之外的病倒,影響了整個行程的完滿。

另外,因本地廉航的興起,選擇多了(尤其日本航線),令我近年少去了東南亞,不過,再訪亦沒有令我失望,畢竟不同地方感受到的風土人情都會有所不同,而且於消費開支上亦會有所分別!